Nov 16, 2009

AniMe....

Salam...

Anime..? Apa yg org2 luar tau ek? Dri pndangan mata diorg, anime ini ialah sebuah fiksyen yg merapu2. Hell, bg aku, 2 la antara medium2 utk aku melepaskn boring aku selain komik, melukis. Ad 1x 2 kn, ms stress sbb exam, aku layan 1 siri anime non-stop, kebetulan ad gap utk exam aku. Wah, bla abis exam, bru aku perasan; "dlu, ms form 4-5, aku layan sgt2 anime nie. nape skang, aku dh mula abaikn? Sebab minat aku dh kurang or aku quite bz...?"

btw, ni la anime yg aku bru sje abis layan ms exam lepas...:





Anime Angel Heart. It's about a serial killer, named Glass Heart, who killed herself because he wanted to be free from killing anyone (task from the organization). Her heart are totally damaged, so other heart transplanted to her body. But what's more interesting is; the memory of the owner of the heart also revived & keep haunting that Glass Heart.

have some love, romance, kill-kill-kill, action. Wow... Bestnyer...

Balik JB nie, aku nk layan sumer anime aku puas2....

No comments:

Post a Comment