Nov 2, 2009

Selamat Sem Baru...!!!!

October 31th, 2009 - Dh lma aku xdatg KUIS. Ari nie aku dtg, sbb aku nk tunaikn janji aku kt mmbe aku sorg nie, aku blanja die klo die dpt CGPA 3.0 above. Die dpt, jd, mau xmau, aku tunaikn la janji aku. Seb baek dh loan, klo x, nanges xblagu mmbe aku sorg nie.

As promised, after asar, aku dtg KUIS, ngn mmbawa 'bahan belanja' aku. Aku suh la mmbe aku nie ajk mmbe die mmm skali, skali ad la sore kt blakg ckp; "mkn kt ats je la". Aku ckp balik; "Xde..!! Xde..!! Nk mkn, TURUN CAFE BAWAH..!!!!" Kecian diorg, mau xmau, terpaksa trn. Hahahaha... aku mmg kejam.... :-))

Aku smpai jam 1645. Tp, nk menunggu diorg, Ya Allah, Tuhan shja tau btapa lmbatnya mereka. Sabar... Biasak la gurl. Mekap mst ad. Kelakar pn ad. Gurl mmg cmnie ek? Sori la, aku kurang mengetahui cmner jiwa perempuan nie. Wahahahahaha.... :-P

Diorg dh trun. Tp, 'bahan belanja' aku dh sejuk. Xbest mmm sejuk2. Xpe la. Bla diorg trn, diiringi doa makan (mestila aku bca, bakal pemimpin keluarga mesti bersedia utk apa2 saja..!!! Ingat tau, lelaki2 di luar sna..!!). Ms mkn, aku dpt lihat, btapa pelahapnya diorg ms mkn. Terserlah 'kebulur'nya diorg. Xmenyempat.....

After that, aku join kawan aku, n adik roomate die pi pasar malam. Conditionnya, sma jek ngn pasar malam Seksyen 1, Bangi. Xde pape yg mnarik. Ape2 pn, aku dpt beli sweater ADIDAS berharga RM25. Maybe berkat kuar jalan2 ngn awek2 yg Solehah2 (Insya-Allah) kot..? hehehehehe.....



BE WARY frens, sumer 2 tunangan org. Melepas aku. Wahahaha... xpe la, msih ad lg awek2 yg baik2 untuk aku, Insya-Allah. huhuhuhu...

BTW, thanks sbb sudi join aku mmm kt cafe bawah 2. Although dh la toilet ttp, nk bsh tgn pn xde tmpat. ahahahaha.....

Next time, giliran diorg la blanja aku. mmg akan ku demand lebey2 pnya la. Wahahahahha.....

Off Me Go. Later, Dear all. Wassalam....

No comments:

Post a Comment