Dec 29, 2009

BerMalaM_Di_TeRmiNal_2...

Salam, kite berjumpa lagi...

27hb Dec, aku membawa diri kembali ke Bangi, untuk meneruskan perjuanagn aku sebagai Mahasiswa UniKL MFI. Tp slacknya, aku beli tiket bas Plusliner, pd jam 2130, jadi awal2 aku mengagak, aku akn bermalam di stesen bas tersebut. Dan....Mimpiku benar belaka....!!!!

Sunyi Sepi....

Aku sampai di Terminal 2, Seremban pada pukul 2.30 pagi. Huh, suasana kt situ sangat HORROR. Hanya ad 2-3 orang pak guard, dan seorang passenger yang sekapal ngn aku,tkandas gak. Leh la aku borak2 ngn die smentara menunggu ari siang... Tapi, ad sebab nape aku xleh tdow kt c2. Ape die?

1 - PERSEKITARAN YANG XBERSIH

Did U See "Something"...?

Aku xcakp la yg Terminal 2 2 kotor, cma die still in-construction, n byk kedai2 kosng lg. So, persekitaran die berhabuk. Aku lena jap je kt c2, hanya setengah jam...!! haru tol..
Seb baek la mapley kt c2 siar live MU vs. Hull, yg menyaksikan MU mnang 3-1. Gerek la Rooney..!!!

2 - BEKAS TANAH PERKUBURAN CINA

SOS Member aku...

Agak2, korang seram x klo tau kt c2 tmpat orang2 cina..? Aku gila keseraman bila bborak2 ngn Pak Guard kt c2. Dlm ati aku, ptt la xbyk kedai2 kt cnie, menyeramkan..!!!!

Finally, selepas berjaga semalaman, aku selamat sampai ke KTM Seremban n Bangi, tepat pkol 9 pg. After that,aku bls dendam gile tdo spnjang ari sbb xleh tdo ms kt Terminal 2 2.....

Mapley yg mahal nk mampuih....!!!

K k k. Off Me Go. Later, Dear All. Wassalam...

No comments:

Post a Comment