Feb 10, 2010

Promosi I Luv Islam, UKM

Salam. We're here, once again.

Sebagai salah seorang yang senantiasa mengikuti hal ehwal & aktiviti website www.iluvislam.com, aku terpanggil untuk menyertai aktiviti promosi ini. Plus, dekat sgt2 ngn U aku (UKM), jd, dtg la jap. Bkn jauh pown.


Majlis Perasmian...

As always, klo anjuran team ni, kompem2 yg dtg ialah 'Geng2 Gadis Bertudung Labuh'. Aku xmoh la citer yg aku ngurat awek2 nie. Mmg xde list pn target2 aku ari nie, aku hnya berkenan utk menghadiri promosi ini, sbb byk forum2 anjuran team ni yg aku miss. Siyes. Mostly, forum2 nyer bkisarkan masalah2 remaja dlm CHENTA, SADIS, TEKANAN PERASAAN etc. Ha, kne sgt la ngn aku kn? Sebagai memberi sokongan kepada team ini, aku pn join.

Kt cnie, aku dpt jmpa ngn Prsiden ILuvIslam (xingt nma), pelopor2 team ni, n moderator2 dlm forum tersebut. Tgk dr rupa diorg, aku dpt detect yg diorg ni quite good in Islam. Aku agak malu di c2, kerana perbezaan kami ibarat langit & bumi. HAhaha..

Abis cakap2+perasmian, ad sessi sain tnda sokongan kepada team ni. Dh lma aku xmelukis kn? Dengan bangganya, aku melukis gmbo awek btudung, x cikit perkataan arabic kt c2, uth trs mmberi sokongn kt team nie. Thanks byk2.

Nak_SaIN...

Ana_Uhibbuki: Tau_x_mksudnyer?

Also, thanks 2 Fezah (Bayu Sara in FB) & her gang sbb sudi join aku. Bru nk payong ko t-shirt, ko juai mahai plak. Hahaha...


MoDeL2_ILuVISLaM...

K k k. Off Me Go. Later, Wslam...

No comments:

Post a Comment