Feb 26, 2010

TiDurLaH - MOTOROLA V3X

Salam, kt cnie lg kita.

Actually, ni citer lma, tp aku just stori je la ek?

Ketika pulang dri XPDC Yong Belar, teman setia aku sejak 3-4 tahun yang lepas, Motorola V3x aku telah menutupkan fungsinya untuk sementara. Xtaula napa. Sudah ku cuba2 untuk 'on' kn ia kembali, tetapi tetap ia memadamkan dirinya. Sayunyer....

Terinagt balik, dh lama henset 2 bersama aku. Dibeli dengan harga RM300++ (2hd hand), ia mnjadi teman aku utk berkenalan dengan kawan2 baru, mengambil gmbar bersama2 (gmbo syok sndiri mostly), dan sebagainya. Pernah ia meragam sekali, sbb terhempas, tp after direpair, ia ttp sama seperti dlu. Smoot button, cam 3G yg baik, n good camera, membuatkan aku sayang giler ngn hset nie.


Motorola RAZR V3X (Display Picz Only. Not mine.)

Tapi, tiada yang kekal selamanya selain-Nya. Nma pn hasil ciptaan manusia, hset ini menutupkan fungsinya pada jam 0315, 13 Feb 2010. Sayunya, klo nk dijual, dh xde harga. Direpair, mahal gile sbb hset lama. Plus sayang giler ngn henset ni. Too much memory with it.

Biarlah die tidur sebentar. Ad duet, aku repair balik, or... biarkan saja hset itu di balik kaca emas....

K k k. Off Me Go. Later, Wassalam....

No comments:

Post a Comment