May 6, 2010

HomE...

Assalamualaikum, kalian...

lamanya aku xupdate. Sbb ke'bz'an yg melampau2, plus, tension yg xsudah2, 2 yg ttangguh jek. Sori..

BTW, I'm HOME already, utk cuti sem. Tapi, still, tugas/aktiviti aku xabis lagi di Rumah SYurga aku ni. Antaranya:


1 - BBQ REUNION

Date fixed at 22 May, 2010. Di rumah Ariff Aliman. Kali pertama aku menjadi 'organizer', n aku kene mengatur semua program2 ketika BBQ nie, n 1 lg, kene memastikan kawan2 aku semua (xsemua, HONESTLY) dapat info n mereka dijemput untuk menyertai. Xkisahla 1st timer, not 1st timer, datang saja. Bayaran RM10 per kepala...




Miss This Time....


2 - PENGKALAN BALAK, MELAKA

HAHAHA..!! Menanti2 date ini..!! Sebab: 1st time aku Reunion di luar JOHOR. Joining bodyguard 'Awak' nyer program, kami akan bermalam+bsantai2 di pantai ini, pada 15-16 May 2010. n esoknye, leh la bjalan2 kt mana2 sekitar Melaka. Hek3...



Moga-moga aku akan menyaksikan sunset ini, di sini.. Amin...


3 - KERJA..!!!! KERJA...!!! KERJA..!!

Di sinilah bermula segala. AKu nk enjoy..!! Jd, kalau xde duit, cmner nk ENJOY..!!? Jadi, dengan 1 cara shaja..!! KERJA..!!!! Moiga-moga ada la keje yg leh aku wat utk cuti sem nie, n utk mnmbah duet aku.. huhuhuu....



Mechanical WORk..!! That's MY LANE..!!!


4 - XPDC MOUNTAIN.

Kalau dh nma hobi, kompem2 la xleh dipisahkan? Jadi, maybe 2 minggu ujung bulan 6, baru la aku carik mne2 team wat event kt mana2 Gunung. skang ni, sbb xde duet, aku terpaksa skip byk event anjuran diorang. Cdg nk repeat Korbu-Gayong, sbb ms 1st climb, byk tol mslah. huhuhu....



Gunung Korbu. Bila teringat tahap difficulties die, xcaya yang I was THERE, once..!!


Ok, 2 je kot. Klo ad stori, aku story ah.

Later, dear All. Wassalam....

1 comment:

  1. kt mesir ni gunung sinai yg popular..
    tp aku x penah naik pun gunung tue..
    ko dtg la mesir.. leh naik sama2..
    uhuk..

    ReplyDelete