Aug 13, 2010

SavinG.....

Salam, Hola. di sini lagi kita kan?

Salam Ramadhan Al-Mubarak. Hari ini, merupakan hari ke-3 kita berpuasa.

Meh, aku ada sedikit story nak habaq kat korang ni.

Jujur, aku masih dalam keadaan SAKIT. Kenapa? Kerana Permohonan Pemulihan MARA aku masih dalam perbincangan. Adoi la, kerana ini, loan MARA setiap bulan (appx: RM700) aku masih sangkut.

Tak dapat la aku nak enjoy di Bulan Ramadhan ini. Tak dapat la nak beraya dengan memakai baju raya baru. Jadi, mau tak mahu, aku menggunakan sahaja baju raya lama.

Ok, ok. Ni bukan stori utama aku. Dek kekeringan duit, aku terpaksa sedikit mengingat perut, lagi-lagi apabila untuk berbuka dan sahur.

Ha, meh aku stori pasai sahur aku macammana.

untuk sahur, aku memasak nasi sendiri, menggunakan beras-beras yang masih ada, saki-baki peninggalan ketika aku camping pada artikel-artikel yang lepas.


Messtin+Stove+Gas = Memasak nasik.....!!!!

Begini. Aku memasak nasi menggunakan perkakasan dapur aku sendiri, yang dibeli khas untuk camping. Jangan men-men, aku pandai memasak nasik. Nampaknya, aplikasi aku dari camping kepada kehidupan sangat-sangat berbaloi. Tak payah susah-susah nak beli nasik, kerana aku buat nasik, & aku hanya beli lauk, dengan memasak nasik ni.



Daku Memasak NASI...!!!! (sikit rejected [hangus]).

Well, sampai sini la dulu. Harap-harap gas stove ni lambat lagi habisnya, huuhuhu...

MARA, MARA. bila la korang nak pulihkan kembali kedudukan kewangan aku...??

K k k. Off Me Go.

Later, Dear All. Wassalam..

No comments:

Post a Comment