Dec 14, 2010

Trip Hujung Tahun 2010

Salam, Hola. Everyone.

Just simple blogging, sebab aku dah lama xblogging. Terasa rindu pulak diriku.

Sebenarnya, niat aku just nak statekan, di mana aku akan menyertai 2 trip 'masuk hutan'; kes melepaskan gian aku yang sangat-sangat memuncak skang ni. Sori...

Okay. Trip pertama aku ialah Explorasi Alam Rimba Endau-Rompin (14-17 Dec) . Well, ni bukan la XPDC gunung, tetapi dengar aja 'masuk hutan': I'M SOOOO IN...!!!! Diajak oleh kenalan gunung aku (Sdr. Apex dari UniKL CC), trip kali ini menggabungkan kerjasama dari UniRAZAK. Pagi ini, aku akan ke KTM Setia Jaya, kerana UniRAZAK ini terletak berdekatan dengan KTM tersebut. Boring2 ini, layankan sahaja. Anggaplah trip ini sebagai persediaan untuk 2nd trip aku, di bawah ni.

Tentatif di bawah ini:

Sukan Air Yang AKu Lemah Nie... :-((


Orait. My 2nd Trip. Gunung Chamah & Gunung Ulu Sepat (24 Dec - 30 Dec 2010) kali ini, trip SUPER-KILLER untuk climbers-climbers dari Malaysia. Seminggu ek kat atas gunung 2..? Insya-Allah, semoga segalanya baik-baik saja.

Small picz from Alfian. Thanks.

How I Missed This Panorama....

K k k. Nak mengemas lagi. Sakgi, tgk bola antara Manchester United vs ArSENGAL...!!!! Glory Glory Man United...

Later, Dear All. Wassalam...

p/s: To Kakanda ku, sori. Sebab aku bawak lari cam ko TANPA KEBENARAN..... :-P

No comments:

Post a Comment