Feb 10, 2011

Koleksi Jersi, Moi Les Bues

Salam, kita di sini lagi.

Hari ini, aku mahu promote jersi-jersi yang sekian lama berkepuk di dalam loker aku.

Ha, Ini dia.


Moi Jersey...

3 daripadanya ialah Manchester United, 1 Real Madrid & 1 Chelsea.

Kisahnya, aku dihasut oleh member-member aku yang lain untuk membeli jersi ini. Oleh kerana member aku, Awe, duduk di Klate, jadi jersi-jersi yang dijual di sana adalah jauh lebih murah daripada yang dijual di Johor Bahru, mahupun KL. Jadi, apa-apa pun, kirim dia saja la. Plus, bukan selalu kan....

Demi menampakkan kelainan pada jersi aku, aku mencari kedai-kedai yang boleh provide UEFA CHampions League Font. Kerana bagi aku, baju yang di cop dengan font Liga negara masing-masing (BPL, La Liga, Seria etc) terlalu common. Bukan nak mengkritik, tetapi aku hanya memberikan pendapat. Lagi, font begini agak rare di sini. Hehehehe.....


Ryan Giggs..!!!!

Aku peminat Manchester United (not-so fanatik, & TIDAK LALANG, macam sesetengah warganegara Malaysia), jadi aku pilih pemain 'Kuda Tua-Tapi-Hebat MU, Ryan Giggs sebagai nama di jersi aku. Bernombor 11, nice, aight..?? Tapi kenapa ada jersi Chelsea tu..? Sebab baju tu baju Abang aku. Jangan risau, aku tak pernah pakai pun jersi tu. Ahakz..!!!!!

How about Real..?? Okay, kisahnya begini. Ketika aku membeli baju & cop nama itu, aku bertanyakan kepada tokey kedai itu, ada tak nama KAKA,8 di kedainya. Dia cakap tiada, kerana stok no.8 itu tiada, begitu juga no-no MU. Arrgh...!!! Tak pe la, sekali sekal, Ozil pn okay..... :-P. Bila berborak-borak dengan tokey kedai itu, diorg pecah rahsia. Yang kedai-kedai di Malaysia ini semua dapat stok-stok nama-nama player UCL ini semua dari BANGKOK, Thailand. Jauh nyer nk seludup, weh...!!!!!


KAKA...!!!!

Ok. Malam semalam juga Malaysia membantai Hong Kong 2 - 0. Malaysia dah maju la...!!!! Aku lom fanatik lagi seperti kawan-kawan aku like: Najib, Aie dll. jadi I just wanna say, CONGRATS...!! KEEP IT UP....!!!!!


Pemain Malaysia meraikan gol pertama, oleh Safiq Rahim
(ni salah gambar ni :-P)

Ha..!! Pagi tadi, menonton secara LIVE di internet, sekali lagi negara favourite aku; Les Blues, France menang melawan Kuasa Besar Bola Sepak Dunia, BRAZIL...!!! Cara la weh...!!!!! Setelah prestasi mereka macam pan*** ketika Piala Dunia 2010 yang lepas, kine, THEY'RE BACK...!!!!! Nice la Coach Laurent Blanc...!! Allez Allez Allez...!!!!!!


Karim Benzema menjaringkan gol, pagi tadi.

Ok, cukup la komen yang mencarut kat sini. Tak boleh kritik sangat, nanti fanatik bola sepak yang lain baling aku dengan bom molotov..!! Hahahaha....!!!

K k k. Off Me Go.

Later, Dear All.

Wassalam.....


France kini ditaja oleh Nike....!!!!

p/s_1: Awe, jersi baru France SUNGGUH LAWA....!!!! Carikkan aku 1...!!!!

p/s_2: Nak beli jersi Malaysia pulak. Tapi, ada font & name rasmi pemain x...???

No comments:

Post a Comment