Jun 13, 2011

Basikal Lasak Kulai Jaya (12 Jun 11)

Salam, kita di sini lagi.

Cerita kali ini, aku , akak & adik aku telah meng'commitee'kan diri di XTVT Basikal Lasak di Kulai Jaya, JB. Well, kebetulan I'm totally free sekarang ini, aku join jek. Hehehehe...

Pose Adik-Beradik...

Anggaran jam 0830, kami memulakan perjalanan ke Kulai Jaya. Tempat tu berada di Hutan Bandar Kulai Jaya, jadi perjalanan mengambil masa 30 minit. Tak jauh pun, kejap je sampai...

BTW, kakak aku berjumpa kawan dia, yang melibatkan kami kepada commitee ini. Well, we've got a shirt. Nice...!!! Setelah di'briefing' sekejap, kami pun memulakan tugas.

Okay, keja kami senang jek. Kami kena handle sukaneka untuk para-para wanita, ibu-ibu & makcik-makcik. Nak buat line di padang menggunakan tepung itu yang sakit tu. Terbongkok-bongkok masa membuat line itu. Hahahaha. Dek kerana stok tepung sudah habis, aku & siblings pi beli jap. Tiada tepung gandum cap Sauh, yang familiar 2, last-last aku beli cap Atta. Mencarut tol jenama 2. Hahahaha....


Sadur Tepung

Tepung Atta's Model..!!

Hanya ada 2 sukan sahaja, iaitu sukan Basikal Tepung & Basikal Paling Lambat. Ingatkan kami pun handle event budak-budak sekali, rupa-rupanya tidak... huh..!!


Okay, ready semua..!!!


Hati-hati Cik Salmah..!!!

Oleh kerana event ni besar, jadi ada la sponser dari agensi-agensi *ehem2*. Well, aku dapat perhatikan lah, bahawa mereka datang just mahu mengampu sahaja, tak buat apa-apa kerja pun. Ooops...

Makan tengahari free, aku pun membelek-belek hadiah yang bakal dimenangi oleh runner-runner ini. Wow, light gila body basikal ini..!! Confirm beribu-ribu ini...!!

Menjelang petang, kami beransur pulang. At least, berjaya merembat 2 carton Red Bull & sepasang lagi T-Shirt event. Hehehehe...

Below ialah gambar-gambar pose-pose poyo kami. Ahakz..!!!

Marshmallow Time..!!!

Model Red Bull

Ikon Red Bull

Classic..!!

Warrgh..!!!!

Yahoo..!!!

Kami cantik, kan..!!!!? Hahahaha....

The Siblings....


K k k. Off Me Go.

Later, Dear All.

Wassalam....

No comments:

Post a Comment