Jul 14, 2011

SAYANGKU SELAYANG



Salam.

Alhamdulillah, aku selamat sampai di HeadQuarters baru aku, di Taman Amansiara, Selayang.

Oleh kerana rumah ini merupakan townhouse type, rumah ini dibuat bertingkat-tingkat. Lawa memanglah lawa, tapi even akak aku ckp,; "dah macam hutan rumah ko ni". Hahaha..

Jarak dari rumah ini ke tempat praktikal aku, di Rawang adalah anggaran 10-20 minit. Jadi, bagi aku, HQ ini sudah terlalu baik untuk aku menginap. Walaupun ground floor, orait la 2.

Below merupakan contoh-contoh gambar di sekelkiling taman ni.



Front Gate


Pondok Guard


Office taman. Ada court basketball

Contoh rumah townhouse

Gambar diatas diperolehi dari agen-agen hartanah untuk taman tersebut, di internet. Thanks...

Semoga pemergian aku yang jauh dari Johor ini, membuka mata aku, untuk terus melangsungkan perjalanan hidup ini....

K k k. Off Me Go.

Later, Dear All.

Wassalam...

1 comment: