Jul 24, 2011

Seminggu Praktikal: RUMUSAN

Salam, kita di sini lagi.

Wah, selepas praktikal, baru aku tahu bahawa hari Jumaat merupakan hari yang ditunggu-tunggu oleh mereka-mereka yang bekerja. Hujung minggu merupakan hari yang ditunggu-tunggu oleh pekerja-pekerja, keana ianya merupakan hari untuk bersantai, melepaskan stress etc.

Well, dah seminggu rupanya aku praktikal. So far, aku baik-baik saja di sini. Training aku more kepada Jigs & Fixtures, troubleshoot masalah mesin, & innovationg. Peh, aku dah lah lemah innovate2 ni, lagi la aku nak buat apa-apa la kan? Tapi, SV aku dah suh macam 2, nak buat macam mana kan? At least, ianya membantu aku untuk membuka mata sedikit mengenai dunia maintenance ni.

Mampus aku ngadap electrical2 ni...



Contoh sewing machine yang ada: Brother BAS

Err, dukacita dimaklumkan, tak semestinya aku bekerja di company PETZL bermaksud barang-barang di situ semua aku yang punya. TIDAK..!! Aku nak merembat barang-barang itu pun tak berani, lagi la nak rembatkan untuk korang..!!! Susah sangat, mintak jek kat bos French 2. Klo dia baik ati, dia bagi aku satu... :-). Even worst, pekerja-pekerja di sini semuanya BUKAN KAKI GUNUNG..!!! Arrgh..!!! :-X


Kalau benda ni banyak, sape taknak rembat, weh..!!!!

Heard tomorrow, I'm gonna learn about programming sewing machine, and reading a mechanical design..!! Wah..!!! FAVOURITE AKU TUH...!!!! Hehehehe...

K k k. Off Me Go.

Later, Dear All.

Wassalam....

No comments:

Post a Comment