Aug 29, 2011

Pesta Gol & Balik Kampung

Salam, kita di sini lagi.

Well, aku pun takmoh cerita banyak-banyak, sebab aku rasa semua dah tau result perlawanan Super Sunday antara MU & Arsenal. Sungguh, aku pun tak percaya yang MU mampu membantai Arsenal macam tu.

Apa resultnya..?? Sekali lagi aku komentar kan:

8 - 2

Nah gambar....!! (ikhsan dari soccernet.espn.go.com)

Info dari kenalan lain, kekalahan ini kekalahan terbesar Arsenal kepada MU sejak 1896. Wow, awesome weh.

Nasihat aku, kepada goalkeeper De Gea, tolong tingkatkan reputasi anda selaku penjaga gawang pertama MU. UEFA Champs dah dekat, takkan nak jaga gol macam tu kalau-kalau jumpa Real Madrid atau Barca kot..!!!??

Kepada Arsenal (walaupun aku bukan penyokong tegar mererka), COME ON..!!!! Tidor lagi ke pe..!!!??

Okay. Kembalilah mood raya.

Kemas umah kampung Muor....

Kami sekeluarga akan balik Muor (kg belah mak), malam raya esok (Insya-Allah). Wah.. rindunya suasana kampung.

Kemeriahan di Kampung BP...

K k k. Off Me Go.

Later, Dear All.

Wassalam...

No comments:

Post a Comment