Sep 8, 2011

Jamuan Hari Raya PETZL (8/9/11)

Salam, di sini lagi kita.

Hari ni, Mr. Gilles, Managing Director of PMM sudi menganjurkan Jamuan Hari Raya pada lunch break. Wow, best giler.

Staff-staff PETZL
Kami sepakat memakai baju raya sempena majlis tersebut. Kira berbaloi jugak la aku bawa baju raya ke Selayang hari itu, kan..??

Posing..!!!


Makan....



Ingatkan nak celebrate raya bersama kawan-kawan gunung di puncak Tok Nenek, sayangnya, leave application aku ditolak. Kira okay la, merasa beraya di sini.
Makcik-makcik yang vogue..
"Agak-agak nak makan apa..?"
" kita sebat sumer..!!!"

Baca doa (huh..!!?)

Kakak-kakak dan adik-adik di sini semua membawa kuih-muih dan makanan tengahari yang enak-enak. Segan pulak aku, sebab aku bawak sebekas kuih sahaja. Dah la kuih tunjuk. Hahahaha..










KEBULOR...!!!

Okay2. Mambantai spaghetti yang sedap, ayam rempah kaw-kaw, kek coklat dan Pepsi membuatkan aku kekenyangan. Pas tu, berat je badan aku nak sambung bekerja. Adoi...

Staff yang sporting...
BTW, thanks la kerana menganjurkan majlis ni. Best pulak membawa diri jauh-jauh ni.. :-D



Macam biasa, ni gambar-gambar GEDS aku dan kandid2. Hehehehe...




Gossip_1




Gossip_2    

Mesyuarat tingkap... :-D                                                                                 Gossip_3
Mak orang ni..!!! Jangan kaco..!!!!
With Mr. Gauthe


K k k. Off Me Go.

Later, Dear All.

Wassalam....

No comments:

Post a Comment