Sep 16, 2011

Stay -OR- Leave...??

Salam.

Diberitahu oleh SV tadi, yang menyatakan bahawa aku bakal diserap terus (secara kontrak) untuk bekerja di PMM.

Wow..!!

Nak Sain...
Memanglah WOW...!!! Syok kerana aku bekerja keatas barang-barang Dunia Sukan Lasak aku. 

Yang tak WOW tu, komitmen aku terhadap kerja hendaklah mencecah 90%. Secara tidak langsung, aku semakin JAUH dengan XTVT gunung-gunung aku. Tetapi aku pula semakin dekat dengan dunia Rock-Climbing aku..!! Arrgh..!!!!

Boleh melihat alam bila mendaki gunung atau memanjat batu. Tak Percaya? TRY la...!!!
Masih belum memohon mana-mana company di Johor, kerana aku masih dalam status praktikal. Adoi..... 

Mengadu dengan family, abang cakap, cari pengalaman dulu. Akak cakap carry on. Kalau aku perform, Insya-Allah, aku akan stay di situ.


 Viva La PETZL...!!! Choices yang diberikan oleh kamu membuatkan aku serba-salah..!!! Arrgh....!!!!

Off Me Go.

Later, Dear All.

CERIALAH, ZUBAIR.....!!!
 Wassalam.....

p/s: Jom rock-climbing hujung minggu ni..!!!!

1 comment: