Dec 18, 2011

Weekend (18.12.11)

Salam.
 
Hanya mahu bercerita secara ringkas.

Tadi, aku ke Damai Wall Climbing, untuk merasmikan barang-barang aku. (OF COZ..!!) Hang-out dengan Mofag, Lim dll, kami mencuba di Nanyang Wall-Climbing. Alhamdulillah, aku diberi chance oleh 'Orang Lama' untuk bayar installment untuk kasut rock-climbing. Memang awesome la..!!!!




Gaya climber baru...!!

Lepas ni, memang berlari la aku panjat batu...!!!!

Petang, aku ke Kelana Jaya, untuk Sky-Dive 2nd & 3rd series Briefing.

 
Briefing by Head of Event: Abg Loe
Peserta baru & lama
Abg Jidin mencemar duli...
Sampai maghrib....
Menaiki Kak Lin (bini Abg Accham) & Nadia, kami melepas-lepak, mengenang kembali kisah lama kami & memberi semangat, agar peserta baru tertarik dengan sukan RARE ini.



Sessi membuli budak kecik..!!
 K k k. Off Me Go.

Later, Dear All.

Wassalam.

p/s: DUNIA SUDAH TERBALIK..!!! MENYAKSIKAN PASANGAN GAY DI DALAM TOILET DI STESEN LRT BANGSAR...!!!!!! THAT'S DISGUSTING..!!!!

No comments:

Post a Comment