Jun 3, 2011

BUAH HATI BARU.......!!!!

Salam..!!!

Yeay, akhirnya, aku berjumpa dengan Buah Hati Baru...!!!!

Dia tak tertunggu-tunggu & memaksa-maksa kalau aku lambat;

Dia tak cemburu kalau aku hang-out dengan kenalan-kenalan aku yang lain,

Dan dia sentiasa ceria menanti kedatangan aku, dengan ciuman dinginnya, yang kadang-kadang lower than 10 degree celcius.

Kalau dia moody, aku hanya tak dapat tengok sunrise & sunset. 2 jek, takde la nak majok ke, hape ke, nak kena pujuk ke....

Tak pun, kalau dia moody, dia cederakan aku, lukakan aku tanpa belas kasihan punya..!! Bagi aku kepenatan melampau sehingga aku tak mampu meneruskan perjalanan. Kalau 'degil' sangat, dia reject aku terus, dengan menarik nyawa aku terus....!!!! (Nauzubillah...)

Buah hati macam ni la best, baru thriller...!!!!

Nak kenal ke..? Yo lah2......

Nama dia.....

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

SUKAN OUTDOOR...!!!!

Ataupun sukan-sukan lasak yang memerlukan pesertanya tergolek terlentang...!!!!!


Mendaki Gunung

Wall/Rock-Climbing

Futsal...!!!


Paint-Ball

Le Perkour..!!!

Jujur, pernah bergiat dengan aktiviti ini sejak tahun 2003. Tapi, perambat rumah, klinik depan rumah aku ni je la....!!! Tahun ni, bru Malaysia nak promote. Hehehehe...

Sebenarnya, banyak lagi soprt kt luar 2, seperti divinf, parachuting. Tapi sport tu quite expensive. Takpe, slow-slow ea.... :-)

See..? She's still loyal to me, to everyone..!!!

Satisfied, anyone..??

No comments:

Post a Comment